Teamleider Customer Success (40 uur per week)

Krijg jij energie van tevreden klanten 

en wil je aan de wieg staan van onze gloednieuwe Customer Success-afdeling? Lees dan verder! 

Wat ga je doen?

Bij de Customer Success-afdeling stellen we de klant centraal. Samen met je team zorg je voor:

  • Alle in- en uitgaande klantcontacten
  • Het verwerken van nieuwe aanvragen en orders
  • De begeleiding van projecten

Zo zijn we optimaal bereikbaar en leveren we onze klanten de beste service!

Als Teamleider Customer Success ben jij de drijvende kracht hierachter. Je geeft leiding aan een commercieel team van 3 collega’s en zelf draai je ook mee. Je verdeelt het werk, bewaakt de kwaliteit en zorgt ervoor dat alles volgens ‘the one way of working’ wordt uitgevoerd. Dankzij jou en je team zijn nieuwe aanvragen compleet; voorzien van alle benodigde informatie zodat collega’s van andere afdelingen goed gebrieft zijn en direct voor de klant aan de slag kunnen!

Je werkt nauw samen met klanten, accountmanagers en interne afdelingen. Ook organiseer je projectteam-bijeenkomsten bij de start van een nieuw project zodat we samen de juiste keuzes maken en beste aanpak kiezen om een project succesvol uit te voeren. Na afronding van een project zorg je voor een evaluatie en om verdere verbeteringen door te voeren, zoals kortere doorlooptijden en procesoptimalisaties.

Als een echte leider coach en faciliteer je de medewerkers in je team, zodat zij de beste resultaten behalen voor onze klanten. Natuurlijk heb je ook oog voor hun persoonlijke en professionele groei door loopbaantrajecten te begeleiden en passende opleidingen voor te stellen. Daarnaast moedig je je team aan om actief input te leveren om zichzelf, het team en de werkprocessen continu te verbeteren.

Wie ben jij?
Jij bent een coachende leider die structuur, kwaliteit en klanttevredenheid centraal stelt. Met wekelijks honderden orders en dagelijks tientallen inkomende telefoontjes houd jij het hoofd koel en houdt jouw afdeling het overzicht. Dat is belangrijk omdat je zo weet wat er speelt bij klanten. Dit deel je met collega’s van andere afdelingen. Daarom hou je van samenwerken, kun je goed luisteren en ben je communicatief sterk. Die vaardigheid gebruik je ook bij het geven van terugkoppeling aan klanten en de afhandeling van klachten.

Competenties die bij jou passen zijn onder andere leiderschap, delegeren, plannen en organiseren. Daarnaast ben je diplomatiek, want je herkent de verschillende belangen intern en extern. Je bent stressbestendig, risicobewust en accuraat, wat bijvoorbeeld betekent dat je zorgvuldig werkt en zaken tot in de puntjes vastlegt zodat klanten en collega’s altijd juist en volledig geïnformeerd kunnen worden.

 

Kortom: jij bent een spin in het web die loyaal is aan klanten, collega’s en ons mooie bedrijf!

 

Wie zijn wij?
Wij zijn Omnimark: gespecialiseerd in het aanbrengen van bestickering/wrapping van bekende merken op bedrijfsgebouwen, interieurs en voertuigen, waaronder auto´s, vliegtuigen, treinen en trams. We zijn trots op ons vakmanschap en ons werk, en wie weet ben jij dat straks ook!

Wat wij bieden:

Je komt te werken in een energieke werkomgeving met een enthousiast team van alle leeftijden. Op basis van 40 uur per week en afhankelijk van je ervaring bieden wij een marktconform maandsalaris. Naast het leveren van goed werk vinden wij gezelligheid belangrijk, zodat jij plezier in je werk hebt. Daarom hebben we altijd een gezamenlijke weekafsluiting op vrijdag. We bieden een contract voor 12 maanden met uitzicht op een vaste aanstelling, dagelijks veel afwisseling, de mogelijkheid tot het volgen van cursussen en de ruimte om je verder te ontwikkelen.

 

Wat wij vragen:

Wij zoeken een enthousiaste professional met hbo werk- en denkniveau. Je hebt ervaring met het verwerken van relatie-, aanvraag- en ordergegevens in MS Dynamics NAV en kunt goed overweg met Microsoft Office. Een rijbewijs is een pré, net als het beheersen van een tweede taal naast uitstekend Nederlands. Je werkt gestructureerd, bent proactief en communiceert helder. Je bent een meewerkend leider en zet het klantbelang voorop. Heb je ook nog affiniteit met automotive en de signbranche? Dat is helemaal mooi! Dan zien wij een match en nodigen wij je graag uit om te solliciteren.

 

Enthousiast geworden?

Leuk! Dan wordt het tijd dat we elkaar ontmoeten. Bel naar 0294-494500 en vraag naar Chantal Schouten of Michael Baan. Of stuur een e-mail naar vacature@omnimark.nl.