Klantenservice

Persoonlijk contact

Onze opdrachtgevers vertellen ons vaak dat ze het persoonlijk contact in de samenwerking erg waarderen. Daar kiezen we bewust voor, want persoonlijk contact leidt tot openheid en korte lijnen. Daardoor kunnen we de beste klantenservice bieden: flexibel en op maat. Bovendien leidt het tot een lange termijnrelatie met onze opdrachtgevers. 

Zo bereikt u ons

Heeft u de contactgegevens van uw vaste contactpersoon even niet bij de hand? Bekijk dan hier onze medewerkers. Zoekt u een specifieke afdeling? Wij kunnen 80% van de vragen direct beantwoorden via:

Van feedback worden we beter

In de dagelijkse samenwerking met onze opdrachtgevers krijgen wij vaak tips, complimenten of verbeterpunten. Dat helpt ons, want daarmee kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren – ook als het gaat om samenwerking met ketenpartners. We nodigen u uit om uw feedback over onze dienstverlening te geven – positief of negatief.

Ik heb feedback

Omnilink 

Onze online schadehersteltool Omnilink vindt u hier.