Medewerker Transport & Logistiek (Fulltime 38 uur)

Breng jij een glimlach op het gezicht van onze klanten/transporteurs en leveranciers? Werk je gestructureerd en nauwkeurig en hou je van een afwisselende baan?

Lees snel verder en solliciteer direct! Dit is de vacature die jij zoekt!

Als medewerker Transport & Logistiek speel je een essentiële rol bij het efficiënt verlopen van het gehele logistieke proces rondom het transport van de voertuigen welke wij voor onze klanten voorzien van wrap en/of huisstijl.

Taken

Contacten onderhouden met leveranciers en transporteurs en onze klanten over in- en uitgaande voertuigstroom en optimaal plannen van de parkeerterreinen;

  • Het uitgeven en ontvangen van voertuigen inclusief sleutelbeheer;
  • Inspecteren voertuigen;
  • Registreren van in- en uitgaande voertuigen in verschillende systemen;
  • Begeleiden sub-leveranciers;
  • Zorgen dat de voertuigen klaarstaan voor montage en inplannen in planningssysteem;
  • Werken volgens de Omnimark werkinstructies: MS Dynamics NAV Dime scheduler;
  • Beheer parkeerterreinen;
  • Ondersteuning van commerciële binnendienst met lichte administratieve taken.

Wie zijn wij?

Dagelijks voorzien wij vele voertuigen en wagenparken van een wrap en/of huisstijl. Daarnaast voorzien wij ook borden, laadpalen en bijzondere projecten van een huisstijl. Dit gebeurd op 1 vaste locatie, ons Fleet Decoration Centre (FDC) in Weesp.

Wat kun jij van ons verwachten?

  • Een afwisselende baan;
  • Vaste werktijden van ma-vrijdag 8:00-16:30 uur;
  • Ruimte om verder te ontwikkelen;
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen;
  • Een prettige werksfeer en leuke collega’s;
  • Een marktconform salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Pensioenregeling;
  • Een jong en leuk team om mee samen te werken;
  • En last but not least leuke bedrijfsuitjes en borrels.

Wat verwachten we van jou?

  • Je beheerst Minimaal VMBO werk-denkniveau/Je bent in het bezit van minimaal een VMBO diploma;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je kan zowel zelfstandig werken als in teamverband;
  • Je werkt zorgvuldig en nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • Je bent accuraat, gemotiveerd en flexibel ingesteld;
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent flexibel. Je vaste rooster is ma-vrij 8:00 tot 16:30, maar bent bereid om bij grote drukte daarvan af te wijken;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B, vrachtwagen rijbewijs is een pre;
  • Je hebt voldoende kennis en ervaring met Microsoft office;
  • Ervaring met verwerking van relatie-, aanvraag- en ordergegevens MS Dynamics NAV en Dime Scheduler is een pre

Is deze functie echt iets voor jou? Dan wordt het tijd dat we elkaar ontmoeten! Bel naar 0294-494500 en vraag naar Chantal of stuur een email naar c.schouten@omnimark.nl